DOMOV ENG

SEMPER VIVA

QVAM CREATA

ENG

XVIII-21 Le Baroque Nomade (FR)

Kdaj: ponedeljek, 23. 8. 2021 ob 20:30 Polno zasedeno

Embarquement pour Cythère. Francoski barok: Couperin, Campra, Moulinié, Lully, de Villeneuve

Neposredni prenos: Radio Slovenija
Spletno predvajanje: Seviqc Brežice

Obiskovalci morajo upoštevati navodila in priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) na dan dogodka.

Vabljeni !

Naroči vstopnice:

Cene vstopnic

XVIII-21 Le Baroque Nomade (FR)

Potovanja so sestavni del glasbenega delovanja XVIII-21 Le Baroque Nomade. V vsakem, tudi drobnem času, najdemo nepozabna srečanja: koncert v Kabulu z afganistanskimi glasbeniki takoj, ko so odpravili talibansko prepoved glasbe, bo ostal v nepozabnem spominu. Trajno sodelovanje s kitajskimi umetniki je kulturam omogočilo, da so se opazovale in se razumele pred izmenjavo svojih izkušenj. Šest let dolgo partnerstvo z l’AGORA-La Marsa v Tuniziji je ustvarilo možnost dolgoročnega projekta o glasbeni izmenjavi med obema obalama Sredozemskega morja. 15 let skupnih izkušenj z romunsko-madžarskimi umetniki iz Transilvanije je pripeljal do evropskega mednarodnega projekta, ki ga je skupaj s slovaškimi, romunskimi, ukrajinskimi in francoskimi partnerji zgradil kulturni center Gödöllö Castel na Madžarskem. In toliko drugih. Muzikološka strogost mora iti z roko v roki z veliko živahnostjo na odru. XVIII-21 Le Baroque Nomade zato pripisuje velik pomen intenzivnosti svojih koncertov, da postanejo edinstveni in enostavni: prisotnost plesalke Merlin Nyakam, uprizoritve, interakcije z javnostjo itd. Zdaj jo potrebujemo bolj kot kdaj koli prej. XVIII-21 Le Baroque Nomade glasbo še naprej uporablja kot družbeno vez, vezaj med kulturami, da bi še naprej povezoval ljudi, spodbujal razumevanje, dialog in mir. XVIII-21 Le Baroque Nomade je izvedel več sto koncertov v Franciji in zunaj nje, v več kot 45 državah. Objavil več kot dvajset zgoščenk, ki jih je kritika odlično ocenila: Télérama, France Musique, nominacija za "Victoires de la Musique", Classic News, Classica, Le Monde, Diapason, La Terrasse itd.

Sporočilo umetnikov obiskovalcem

XVIII-21 Le Baroque Nomade povabi med koncerti občinstvo na potovanje skozi čas in prostor. Ansambel v sedanjem času poustvarja kulturne in zgodovinske povezave med evropskim repertoarjem in glasbeno tradicijo od drugod: kitajsko, indijsko, etiopsko, turško, gre po stopinjah potujočih glasbenikov, ki so potovali po svetu v času, ko so potovanja ustvarjala mešane kulture. Ansambel je še posebej delal na historično dokazanih srečanjih med evropsko in zunanjeevropsko staro glasbo. Zahvaljujoč temu pomembnemu muzikološkemu delu je XVIII-21 Le Baroque Nomade del prenove interpretacije baročne glasbe iz časa, ko je nastala, do danes.

 

Poslanstvo ansambla

Le Baroque Nomade že več kot 25 let izstopa v baročni glasbeni pokrajini s svojim humanističnim in pionirskim pristopom. 1995, da bi osvetlil pozabljene mojstrovine, je Jean-Christophe Frisch ustanovil XVIII-21 Musique des Lumières, ki ga je kasneje preimenoval v XVIII-21 Le Baroque Nomade. Pomembno ime, ki takoj povabi v velik razkorak med 18. stoletjem in današnjim časom. Je tudi povabilo na potovanje: Jean-Christophe Frisch ni čakal, da multikulturalizem postane trend raziskovanja in približevanja celin, ter da tudi spomni, da je glasba že od nekdaj omogočala medsebojno odkrivanje kultur in idej.

 

Program dogodka

Michel de la Barre (ca. 1675-1745):
Sonate «L’inconnüe»
[gravement] / Vivement / [lentement]
(Livre 1, IXe suite)

François Couperin (1668-1733):
Les Solitaires
(Airs Sérieux et à Boire, Ballard, 1711)

Marin Marais (1656-1728):
La Matelotte
(Pièces de Viole, livre IV. Suite d’un goût français.)

André Campra (1660-1744):
Arion
Récitatif / Air piqué / Récitatif / Air lentement / Récitatif
(Cantates françaises, Cinquième cantate)

Francisque Corbette (1615-1681):
Prélude
La Guitarre Royalle

Etienne Moulinié (1599-1676):
Dialogue espagnol
(Airs de cour avec la tablature de luth et de guitare, livre III.)

*******

Marin Marais (1656-1728):
La Rêveuse
(Livre 4, Suite d’un goût Etranger.)

Jean-Baptiste Lully (1632-1687):
Air de la beauté
Ritournelle / Air
(Mariage Forcé, LWV 20)

Joseph Chabanceau de La Barre (1633-1678):
Ah, je sens que mon cœur
(Airs à deux parties, avec les couplets de seconde en diminution.)

Jacques-Martin Hotteterre (1674-1763):
La Cascade de Saint-Cloud
Allemande, piqué.
(Premier livre de pieces pour la flute traversière. 3e suite.)

Alexandre de Villeneuve (1677-1756):
Le Voyage à Cythère
Récit, de ovement modéré / Air,Ciciliène, tendrement / Récit,Lentement / Récitatif

Jean-Philippe Rameau (1683-1764):
Hâtez-vous de vous embarquer
(Les Indes Galantes)

Jacques Morel (ca. 1700-1749):
Chaconne
(Pièces de violle, livre 1)

Lokacija

Brežice, Grad Brežice

Grad Brežice je lep primer utrjene renesančne grajske arhitekture v ravnini s štirimi mogočnimi okroglimi obrambnimi stolpi in prostornim grajskim dvoriščem. Utrjeni grad ima v notranjosti razkošne baročne poslikave.

PARTNERJI