DOMOV ENG

SEMPER VIVA

QVAM CREATA

ENG

I Solisti Ambrosiani (IT)

Tullia Pedersoli: sopran

Davide Belosio: violina

Claudio Frigerio: violončelo

Emma Bolamperti: čembalo

 

I Solisti Ambrosiani je italijanski ansambel, specializiran za staro glasbo na historičnih instrumentih. Ansambel sestavljajo glasbeniki, ki koncertirajo v Italiji, zunaj pa v Avstriji, Nemčiji, Franciji, Španiji, Švici, Rusiji, Braziliji in Kanadi. Gostovali so na prestižnih festivalih in koncertnih ciklih, med drugim Segni Barocchi Foligno, Todi Musica Antica »P. A. Rolli«, LakeComo, La Stagione degli Affetti, Un Clavicembalo a S. Marco, Settimana della Cultura, Alessandria Barocca, Antiqua - Rassegna Internazionale di Musica Antica, Un Ponte di Note, Da Vinci Baroque Festival, Il Montesardo, večkrat na Dnevih evropske dediščine, Altolivenza Festival in drugi. Ansambel je izdal več posnetkov, ki so bili dobro ocenjeni s strani kritikov. Zadnje zgoščenke z deli Albinonija in Caldare vključujejo tudi nocoj izvajane violinske sonate in sopranske kantate, kar je svetovna praizvedba.

 

Sopranistka Tullia Pedersoli je diplomirala iz klavirja na konservatoriju v Novari in iz muzikologije s cum laude na univerzi v Milanu. Petje je študirala pri B. M. Casoni, D. Gioia, L. Serra, A. Pizzoli, C. Vilalta in se kasneje specializirala za staro glasbo pri C. Miatello in E. Tubb. Kot koloraturni sopran, še posebej nadarjena za renesanso in barok, je pogosto gostja najbolj prestižnih festivalov, kot so Antiqua, Segni Barocchi Foligno, LakeComo, Suoni del Garda, Todi MusicAntica in drugi. Snemala je za IsaNet, Opera Discovery, Bongiovanni, UraniaRecords in prejela odlične kritike, še posebej za naslovno vlogo Scarlattijeve Dirindine. Zmagala je na pedagoškem tekmovanju Izvajalska praksa stare glasbe na konservatoriju v Milanu. Njeni muzikološki esej Nina o sia La pazza per amore dalla Francia all'Italia (Raffaelli), ki je prva sodobna oživitev Carpanijevega ustvarjanja, je vključen v izpitni program na Univerzi v Parmi. Sodelovala je z uglednimi umetniki kot so K. Ricciarelli, B. Canino, M. Rizzi, G. Ettorre, E. Segre, L. Campari, M. J. Lomonaco in M. Jokanovic.

Violinist Davide Belosio je diplomiral z najboljšimi ocenami na konservatoriju v Novari, nato pa se izpopolnjeval pri R. Fededegniju, I. Krivenskem, M. Jokanoviću in M. Miki. Magistriral je v kategoriji virtuoz v razredu G. Gaccete (asistent G. Franzetti), nato pa se pričel ukvarjati s staro glasbo. Izvedel je stotine koncertov s številnimi orkestri, kot so Amici di Paganini, na prestižnih prizoriščih v Italiji in tujini. Gostoval je na pomembnih festivalih, kot so Segni Barocchi Foligno, LakeComo, MusiCantica Todi, La Stagione degli Affetti, Un Clavicembalo a S. Marco, Antiqua, Alessandria Barocca in Altolivenza. Bil je koncertni mojster mnogih orkestrov. Snemal je za Ducale, Bongiovanni, O. Discovery in UraniaRecords. Sodeloval je z uglednimi glasbeniki, kot so M. J. Lomonaco, K. Ricciarelli, E. Segre, M. Rizzi, G. Ettorre, B. Canino in dobitnik številnih nagrad na mednarodnih glasbenih tekmovanjih.

Violončelist Claudio Frigerio diplomiral na konservatoriju v Milanu pri A. Riccardiju in se izpopolnjeval R. Giniju iz baročnega violončela. V glavnem se posveča komorni glasbi z različnimi ansambli in je gost številnih glasbenih festivalov, kot so Musicastello (Merano), Ben Musik, Festival Monteverdiano, sodeloval je ob 250. obletnici Vivaldija v S. Maria della Pietà (Benetke) ter v Concertgebow v Amsterdamu z baročnim ansamblom Alana Curtisa. Bil je povabljena na Trajetoria Musical (Brazilija) in Les Baroquiales (Francija), skupaj z ansamblom S. Rossi se je udeležil konference na italijanskem kulturnem inštitutu v Madridu. Gostoval je tudi v Nemčiji in Belgiji in posnel več zgoščenk za Amadeus-Paragon, Agorà, Brilliant Records, Bongiovanni, Centaurus Music, Chandos Music, Christophorus Records, Nuova Era, Stradivarius, Tactus in Virgin Classics. Poučeval je na C. I. v Vigevanu, C. I. v Paviji in na konservatoriju v Novari kot profesor pa baročni violončelo. Koncertira na dragocenem violončelu Carla Antonia Testoreja iz leta 1751.

Čembalistka Emma Bolamperti je diplomirala pri Mariu delli Pontiju iz klavirja in se specializirala za poučevanje klavirja na konservatoriju v Milanu pri Sergiu Marengoniju. Komorno glasbo je študirala Pieru Narcisu Masiju na na Accademia di Firenze in Accademia Pianistica Incontri col Maestro v Imoli. Od leta 2000 se posveča stari glasbi. Obiskala je mojstrske tečaje pri Georgu Kissu, Pierru Hantaiu, Edoardu Bellottiju, Emilii Fadini, Christophu Roussetu in Guidu Moriniju. Leta 2004 je diplomirala iz čembala in 2007 prejela naziv »Maestro al Cembalo«. Povabljena je bila v Besançon kot izvajalski član Mozart Academie, orkestra s starimi instrumenti. Bila je povabljena na mednarodno muzikološko konferenco Mascitti, Marchitelli in napolitanska instrumentalna šola v Vili Santa Maria, kjer je predavala o svojem proučevanju G. A. Avitrana. Je izvajalka za continuo pri nih ansamblih, med njimi I Solisti Ambrosiani, s katerimi je posnela dve zgoščenki z glasbo Albinonija in Caldare.