DOMOV ENG

SEMPER VIVA

QVAM CREATA

ENG

Fabio Antonio Falcone (IT): clavicytherium, ottavino, čembalo

Kdaj: nedelja, 8. 8. 2021 ob 20:30

Renesančna glasba najstarejše objavljene zbirke za instrumente s tipkami. Plus ne regrets: tabulature in diminucije renesančnih frottol. Dela Andree Antica in Marca Antonia Cavazzonija
Snemanje: Radio Slovenija
Spletno predvajanje: Seviqc Brežice

Obiskovalci morajo upoštevati navodila in priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje (NIJZ) na dan dogodka.
 
Vabljeni !

Naroči vstopnice:

Cene vstopnic

Sporočilo umetnika obiskovalcem

Zelo sem vesel, da vas lahko povabim na to čudovito potovanje po italijanskih renesančnih dvorih. Ta program vas bo popeljal na prefinjene dvore Isabelle d’Este in Lukrecije Borgia. Tu boste našli tisto, kar bi lahko šteli za »prvi primerek« glasbene publikacije: v tem programu bom predstavil skladbe verjetno najstarejšega primerka tiskane zbirk del za instrumente s tipkami: Frottole Intabulate da Sonare Organi, libro primo Andree Antica da Montona (1517) in Recerchari, motetti, canzoni, libro primo Marca Antonia Cavazzonija (1523). Izvajal bom na dveh čudovitih kopijah brenkal s tipkami, ki sta se ohranila: clavicytherium, čembalo, ki spominja na zvok harfe, in ottavino, mali virginal namenjen za pedagoško rabo ali za potovanja. Veselim se, da vam lahko predstavim ta neverjeten renesančni repertoar v čudovitem prostoru festivala Seviqc Brežice!

 

Moje umetniško poslanstvo

Moja glasbena dejavnost gre po dveh poteh, ki sta tesno povezani: kot koncertant se še posebej posvečam repertoarju 16. stoletja. Ne le solističnemu repertoarju, ampak tudi vokalnemu in instrumentalnemu ansambelskemu, ki ga raziskujem z ansamblom L'Amorosa Caccia, ki sem ga osnoval leta 2015. Ob svoji koncertni dejavnosti pa namenjam pomemben del svojega dela raziskovanju na univerzi v Ženevi in sicer o rekonstrukciji učnih praks, kot jih lahko razberemo iz analize zgodovinskih virov.

Fabio Antonio Falcone (IT)

Fabio Antonio Falcone is a passionate performer specialised in Renaissance and early Baroque repertoire. He is especially interested in sixteenth-century Italian keyboard music, as well as vocal and instrumental repertoire of the Baroque period. He performs as a soloist and continuo player at international venues and festivals with several ensembles among which Ensemble Elyma, Stile Galante, Genève Baroque, Ensemble Lucidarium and Ensemble Odissee with which he tours Europe and records CDs for different labels. His recordings are highly appreciated by international critics and broadcasted by the most important radio broadcast stations (BBC, Radio RAI, Radio France, BR-Klassik, WDR3, RTVE, Radio Classica, CKRL 89,1). Besides his activity as a concert performer, he devotes himself to research in music didactics, to the reconstruction of teaching practices from the analysis of historical sources. He is currently a member of the research group in didactics of the arts (DAM) at the University of Geneva. He studied in the Netherlands with Bob van Asperen, as well as in Italy with Maria Luisa Baldassari and Jesper Bøje Christensen, and in Switzerland with Francis Biggi and Kenneth Weiss.

Program dogodka

Marco Antonio Cavazzoni (1490?-1560?):
Recercada (*1)

Andrea Antico (1480?-1538+):
La non vol esser (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Gentil donna (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Per mio ben te vederei (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Amor quando fioriva mia speme (*2)

Marco Antonio Cavazzoni (ca.1490-ca.1560):
Madame vous avez mon cuor (*3)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Chi non crede (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Stavasi amor (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
O che aiuto o che conforto (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Che farala che dirala (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
O che dirala mo (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Non resta in questa (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Animoso mio desire (*2)

*******

Marco Antonio Cavazzoni (ca.1490-ca.1560):
Lautre yor per un matin (*3)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Hor che’l ciel et la terra (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Per dolor mi bagno el viso (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Son io quell che era quell dì (*2)

Marco Antonio Cavazzoni (ca.1490-ca.1560):
Plus ne regrets (*3)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Odi cielo el mio lamento (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Crudel fugge se sai (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Me lassera tu mo (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Vergine bella (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Non più morte al mio morire (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Dolce ire dolce sdegni (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Frena donna I tuoi bei lumi (*2)

Andrea Antico (1480?-1538+):
Che debbio fare (*2)

 

(*1): Castellarquato manuscript (Chiesa Collegiata Castell’Arquato)
(*2): FROTTOLE INTABVLATE DA SONARE ORGANI / LIBRO PRIMO. (1517):
(*3): RECERCHARI / MOTETTI / CANZONI / Composti per Marcoantonio / di Bologna. / LIBRO PRIMO (1523)

clavicytherium: po originalu iz leta 1490, ohranjenem na Royal College of Music of London, izdelal Roberto Livi 2016.
ottavino: po originalu iz okrog 1550, ohranjenem v Kunsthistorisches Museum Wien, izdelal Roberto Livi 2020.

Lokacija

Soteska, Hudičev turn

V Soteski, majhni vasi, stisnjeni med gozdnati planoti, že dobrih tristo let stoji in buri duhove HUDIČEV TURN. Ljudsko izročilo pojasnjuje nenavadno ime vrtnega paviljona: grajska gospoda naj bi tam prirejala radožive zabave z mladimi in lepimi dekleti.

PARTNERJI