Podprite Seviqc Brežice v boju za enakopravnost v kulturi.
DOMOV ENG

SEMPER VIVA

QUAM CREATA

ENG

Prisma (DE)

Kdaj: 11. 4. 2018 ob 20:30

V programu glasbe Broken Consort, ali mešani consort, kjer zasedba vključuje instrumente različnih družin, raziskujemo glasbo dvora, dvoran in ulic ter pivnic. Povezava visoke umetniške in intelektualne glasbe z napevi, kot so Cate of Bardie ali The Punk's Delight z našim mešanim instrumentalnim consortom, prinašajo najboljši zvok homogenih skupin, kot so consort kljunastih flavt ali viol da gamba.

Naroči vstopnice:

Cena vstopnice: 10 - 25 EUR

Festibus: Odhod ob 17:45 izpred Hale Tivoli. Cena prevoza je 10€.

PRISMA (DE):

Elisabeth Champollion (DE): kljunasta flavta

Franciska Anna Hajdu (HU): violina

David Budai (HU): viola da gamba

Alon Sariel (IL): lutnja

 

Sporočilo umetnikov obiskovalcem

Izklopite telefon, privoščite si čaj, naslonite se nazaj in se prepustite potovanju skozi Anglijo 16. stoletja. 

 

O projektu

Projekt vključuje ansambel instrumentov različnih družin, kakršne so bili v rabi v Angliji v 16. stoletju, kot tudi instrumentalno prakso »lomljenja« melodije, oziroma načina okraševanja s številnimi drobnimi in hitrimi notami. Z glasbo Johna Dowlanda, Anthonya Holborna, Williama Corkina, Tobiasa Huma in drugih predstavlja Prisma v tem programu celoten spekter angleške glasbe med renesanso in zgodnjim barokom. Imamo veliko prostora za bogastvo čudovitih napevov med težko melanholijo in opojnimi ritmi gostišč.

 

Prisma (DE)

PRISMA že od samega začetka obstoja skupine potuje po Evropi: Nemčija, Avstrija, Francija, Velika Britanija, Italija, Latvija, Romunija, Češka, Slovenija ... Ansambel štirih mladih glasbenikov se združuje, da igra še posebej ekspresivno, čudaško in barvito glasbo 16. in 17. stoletja.

Program dogodka

Thomas Simpson (1582–1628)

Pavan

(iz: Tafel-Consort)

 

John Dowland (ca. 1563–1626)

The King of Denmark’s Galliard

 

John Dowland (ca. 1563–1626)

Lachrimae Pavan

 

Johann Schop (1590–1667)

Four Note Galliard

 

Orlando Gibbons (ca. 1583–1625)

Fantazia a 3

 

John Dowland (ca. 1563–1626)

Forlorn my Hope

 

Tobias Hume (1569–1645)

An English Frenchman

 

John Dowland (ca. 1563–1626)

Mr. Langton his Pavan

 

Alfonso Ferrabosco (1575–1628)

So beautie on the waters stood

 

? Thomas Preston (?–1563)

Upon La Mi Re

 

Anonymus (16. stol.)

Lady Careys Dompe

 

*******

 

Thomas Simpson (1582–1628)

Sachevils Dolorosi

Galliard

 

Tobias Hume (1569–1645)

Tom and Mistresse fine

The new Cut

 

Hugh Ashton (?–1558)

Hornepype

 

Anthony Holborne (1545–1602)

Passamezzo Pavan

Passamezzo Galliard

 

William Corkine (fl. 1610–1617)

The Punks Delight

 

Thomas Ford (1580–1648)

Cate of Bardie

 

Angleška tradicionalna

John come kiss me now

 

Britanski otoki so bili vedno posebni, kar se tiče glasbe. Ob prelomu stoletja okrog leta 1600, medtem ko so glasbeniki na celini izumljali opere in peli virtuozne monodije, so angleški skladatelji instrumentalno polifonijo razvili do najvišje popolnosti in očarali dušo s sladkimi melodijami in drzno harmonijo. V programu glasbe Broken Consort, ali mešani consort, kjer zasedba vključuje instrumente različnih družin, raziskujemo glasbo dvora, dvoran in ulic ter pivnic. Povezava visoke umetniške in intelektualne glasbe z napevi, kot so Cate of Bardie ali The Punk's Delight z našim mešanim instrumentalnim consortom, prinašajo najboljši zvok homogenih skupin, kot so consort kljunastih flavt ali viol da gamba. V zgodnji angleški baročni glasbi je broken consort ansambel z instrumenti več kot ene same družine, na primer skupine godal ali pihal. Izraz broken (zdrobljen) se v elizabetinskem obdobju nanaša predvsem na delitev, prelom dolgih tonov v krajše. »To je svetleč učinek te 'sladke zdrobljene glasbe', ki od takrat pa vse do danes očara občinstvo" (Harwood 1978).

 

Ensemble Prisma at the Ambronay Cultural Encounter Centre - 2016 from eeemerging on Vimeo.

Lokacija

Brežice, Grad Brežice

Dvonadstropni grad je najmogočnejša stavba v Brežicah, zgrajena sredi 16. stoletja, na mestu kjer je stal grad, porušen med vseslovenskim kmečkim uporom leta 1515. V mirnejših časih je plemiška rodbina Attems grad spremenila v rezidenco.

PARTNERJI

FESTIBUS

Cena Festibusa (avtobusna povezava z vsemi koncerti zunaj Ljubljane) je enotna ne glede na lokacijo in znaša 10,00 EUR. Odhod izpred Hale Tivoli.