DOMOV ENG

SEMPER VIVA

QVAM CREATA

ENG

Nexus Baroque (DE)

Yeuntae Jung: kljunasta flavta

Julia Andres: kljunasta flavta

Hyngun Cho: violončelo

Amandine Affagard: baročna lutnja

Camille Ravot: čembalo

 

NEXUS [lat. povezava], povezuje staro z novim.

Yeuntae Jung in Julia Andres, ki igrata kljunasto flavto, sta leta 2012 ansambel ustanovila zato, da bi staro glasbo slišali na nov način.

Gradimo most med baročno glasbo in današnjim časom. Vsakdo od nas je imel dostop do dobre izobrazbe s priznanimi glasbeniki na področju historične izvajalske prakse. Ta temelj nam omogoča, da k baročni glasbi pristopimo, kot se je izvorno izvajala, a z novim uvidom tako da igramo ustvarjalno in nekonvencionalno. Nenehno si prizadevamo, da bi nikoli ne izgubili stika med glasbo, nami samimi in vami (našim občinstvom).

 

2016: nagrada občinstva in 2. mesto na tekmovanju XVII. Biagio Marini Competition

2015: nagrada Eeemerging na tekmovanju York Early Music International Young Artists Competition

2014: 2. mesto na tekmovanju Alice-Samter Competition

2014: Rheinsberška dvorna kapel – rezidenčni ansambel

2013: 3. mesto na tekmovanju 1. Internationaler Berlin Bach Competition tnim programom »Mrmrati Bacha, šepetati Bacha« ansambel Nexus Baroque odene vokalna dela velikega mojstra Johanna Sebastiana Bacha v posebne barve. Brez besed. Taka oblika interpretacije ni povsem nova, saj je večkrat v življenju celo Bach sam vokalno glasbo priredil v instrumentalno. Tako je na primer koral iz kantate »Wachet auf, ruft uns die Stimme«, BWV 140, ki ga je napisal leta 1731, leta 1748 nato priredil v solo za orgle, BWV 645.

 

Julia Andres, kljunasta flavta

Julia Andres iz Schwedta v Nemčiji je med letom 2007 in 2012 študirala instrumentalno pedagogiko s posebnim poudarkom na kljunasti flavti pri profesorju Christophu Huntgeburthu na Univerzi za umetnost v Berlinu. Na zaključnem izpitu je prejela najvišjo oceno. Po podiplomskem študiju sodobnega izvajanja skladb pri Susanne Froehlich in historičnega izvajanja skladb pri Christophu Huntgeburthu trenutno sledi svojim ciljem v sodobni glasbi v okviru magistrskega študija glasbe. Glasbeniki, kot sta med drugimi prof. Gerd Lünenbürger in Antonio Politano, so ji dali bogate glasbene vzpodbude in vplivali na njeno umetnost. Leta 2005 in 2006 je zmagala na državnem tekmovanju mladih glasbenikov v Nemčiji v kategorijah solistov na kljunasti flavti in nove glasbe. Od leta 2011 je članica društva »Yehudi Menuhin Live Music Now Berlin«. Istega leta je začela z zasebnimi pevskimi urami pri baročni solopevki Doerthe Marii Sandmann.

 

Yeuntae Jung, kljunasta flavta

Yeuntae Jung iz kraja Seong-Nam v Južni Koreji je kljunasto flavto zasebno študiral v letih 2007 in 2008.  Kljunasto flavto je na Univerzi za umetnost v Berlinu študiral pri prof. Christophu Huntgeburthu. Leta 2015 je diplomiral z najvišjimi ocenami in po svojem zaključnem recitalu prejel mesto za magistrski študij kljunaste flavte na Univerzi za umetnost v Berlinu. Glasbeno so nanj vplivali mojstrki tečaji in učne ure pri glasbenih mojstrih Pedru Memelsdorffu, prof. Shigeharu Yamaoku, Keesu Boeku, Susanne Fröhlich, Jin-Hee Cho, Martinu Ripperju in prof. Michaelu Formu. Z ansamblom Nexus Baroque je Yeuntae Jung osvojil nagrado za 3. mesto na prvem tekmovanju »International Berliner Bach Competition 2013«, nagrado za 2. mesto na tekmovanju »Alice-Samter- Competition 2014«, nagrado »Eeemerging Project Prize« na tekmovanju »York Early Music International Young Artist Competition 2015« ter 2. mesto in nagrado občinstva na tekmovanju »XVII. Biagio Marini Competition«.  Kot solist je osvojil 2. mesto na priznanem tekmovanju iz stare glasbe »International Competition Musica Antiqua 2017«. Yeuntae Jung poučuje kljunasto flavto na glasbenih šolah »Engelbert Humperdinck« v kraju Potsdam-Mittelmark in »Tomatenklang« v Berlinu.

 

Hyngun Cho, violončelo

Hyngun Cho iz kraja Gwang-joo v Južni Koreji je klasični violončelo pričel igrati pri 15 letih. Pot ga je vodila na berlinsko Univerzo za umetnost, kjer je od leta 2011 do 2013 študiral baročni violončelo pri Markusu Möllenbecku,  komorno glasbo pa pri prof. Mitzi Meyerson. Študij je nadaljeval v Escola Superior de Música de Catalunya v Barceloni pri prof. Brunu Cocsetu, znanje o ansambelski igri pa poglabljal pri prof. Pedru Memelsdorffu. Poleg solističnega nastopanja Hyngun Cho igra v različnih ansamblih. Med drugim je igral v ansamblu »La Prosperina«, s katerim je leta 2010 v Saarbrückenu osvojil nagrado za staro glasbo in nagrado občinstva. Z ansamblom »Matis« je leta 2013 osvojil 2. mesto na tekmovanju International Telemann Competition for Chamber Music Ensembles. Poleg tega je leta 2014 na tekmovanju International Competition Musica Antiqua Bruges kot solist osvojil nagrado za 3. mesto.

 

Amandine Affagard, lutnja

Amandine Affagard je svojo prvo učno uro kitare imela pri šestih letih v Bordeauxu (Francija). Med letoma 2006 in 2011 je na konzervatoriju v Marseillu študirala pri Raymondu Gratienu, nato pa na Haute Ecole de Musique v Ženevi (Švica) pri skladatelju Dušanu Bogdanoviću. Leta 2013 je diplomirala in se odpravila na študentsko izmenjavo programa Erasmus na Hochschule für Musik Franz Liszt Weimar (Nemčija) k prof. Thomasu Müller-Peringu and Björnu Colellu, kjer je prejela prve učne ure teorbe. Februarja 2017 je dokončala magistrski študij stare glasbe (teorba, lutnja in baročna kitara) na Univerzi za umetnost v Berlinu. Med drugim je osvojila nagrado »Prize Pierre Barbizet« na Bachovem tekmovanju v Marseillu, prvo nagrado na tekmovanju »Clés d’Or« v Parizu, bila je nagrajenka Lions Cluba v Franciji in organizacij Foundation Ad Infinitum, Paul-Hindemith- Gesellschaft ter Live Music Now Yehudi Menuhin e.V. Povabljena je bila na festivale International Feminist Art Festival Berlin, 8th Guitar Festival Cuxhaven, Festspiele Mecklenburg-Vorpommern in 45. Istanbul Music Festival, sodelovala je pri projektih v mnogih koncertnih dvoranah in opernih hišah (Berliner Dom, Residenz München, Neuköllner Oper,...) ter s priznanimi ansambli, kot so Musica Sequenza ter Ensemble Baroque de Limoges pod vodstvom Christopha Coina.

 

Camille Ravot, čembalo

Rodila se je leta 1993 v Parizu. Pri 13 letih se je poleg učenja klavirja začela učiti igranja na čembalo. Po bogatem učnem programu pri učiteljih Noëlle Spieth in Frédéricu Michelu v Parizu je lahko študirala tako pri Olivierju Baumontu in Blandine Rannou na konzervatoriju Paris National Supérieur Conservatoire (CNSM) kot pri Carole Cerasi in Terrenceu Charlstonu na Kraljevi akademiji za glasbo v Londonu. Camille trenutno dokončuje magisterij in pedagoško izobrazbo v Parizu. Kot navdušena izvajalka komorne glasbe je nastopala v širokem razponu ansamblov na čembalu, klavirju ali orglah. Na čembalu je igrala basso continuo za Rachel Podger v Wigmore Hall z RAM Baroque Soloists, z Laurence Cummings pri izvedbi Telemannove »Water music« in na orglah basso continuo za Kohn Foundation Bach series. Redno sodeluje z mladimi ansambli, kot sta Goldfinch Ensemble ali Nexus Baroque. Kot solistka je Camille osvojila drugo nagrado na tekmovanju Sir Anthony Lewis Memorial Prize, ki ga organizira Musica britannica éditions. Zanimanje za sodobno glasbo jo je pripeljalo do sodelovanja s številnimi skladatelji: z Benjaminom Attahirjem pri njegovi priredbi prve francoske opere »La Pastorale«, s Christophom Belletentom in »La Compagnie des lunes errantes« pri izvedbi Tristana in Izolde v La cartoucherie de Vincennes, z Betsy Jolas na koncertu v La cité de la musique in z ansamblom Maja Ensemble pri Ligetijevih »Aventures et Nouvelles Aventures« v Fondation Singer-Polignac v Parizu. Camille so bila posvečene številne skladbe, vključno s skladbo “L’Acte et la matière” skladatelja Raphaela Sévèra, skladbe za čembalo in klavir, napisane posebej za projekt, katerega soustanoviteljica je bila, ki prepleta zvok obeh glasbil. Navdušena nad glasbo iz obdobja Bachovih sinov začenja s Forte Pianom, ki v popolnosti izraža estetiko tega obdobja. Najprej s Carole Cerasi, nato s Patrickom Cohenom, in za mojstrske tečaje v triu Oberlin Piano trio ter z Davidom Breitmanom, Bobom Levinom in Bartom von Ootom.