DOMOV ENG

SEMPER VIVA

QVAM CREATA

ENG

Camerata Bachiensis (DE)

Ansambel Camerata Bachiensis je nastal leta 2012 in že leto zatem osvojil 1. nagrado na mednarodnem Telemannovem tekmovanju v Madgeburgu (NE), nagrado na mednarodnem tekmovanju zgodnje glasbe Premio Selìfa v San Ginesiu (IT) in nagrado Gebrüder-Graun na mednarodnem tekmovanju bratov Graun v mestu Bad Liebenwerda (NE). Leta 2014 so prejeli še posebno nagrado Musica Antica da Camera na mednarodnem tekmovanju Van Wassenaer Concours v Utrechtu (NL), leta 2015 pa so bili  Rheinsberger Hofkapelle (rezidenčni ansambel).

Repertoar Camerate Bachiensis temelji predvsem na cerkveni in komorni glasbi 18. stoletja, ki so jo napisali srednjenemški skladatelji. Ob igranju na avtentične inštrumente oz. replike le-teh se glasbeniki osredotočajo na odkrivanje in igranje pozabljene ali nepoznane glasbe.

Ansambel je doslej že nastopal na pomembnih festivalih stare glasbe, kot so Bachfest Leipzig, Thüringer Bachwochen, Telemann-Festtage, Graun-Festtage, Oude Muziek Festival Utrecht, in na drugih prizoriščih v Nemčiji, Italiji in na Poljskem.

O umetnikih:

Sopranistka Julia Kirchner je študirala klasično petje in petje zgodnejših obdobij, vokalno pedagogiko, interpretacijo samospevov in romanske jezike v Leipzigu, Weimarju, Londonu in Rimu. Njeni največji vzorniki s področja stare glasbe so Susanne Scholz, Sigiswald Kuijken in Sigrid T'Hooft. Nastopala je na mnogih znanih evropskih festivalih in prejela nagrade na mednarodnih tekmovanjih. Sodelovala je z ansambli, kot so Cantus Cölln in Weser-Renaissance Bremen.

Italijanski baročni oboist in flavtist Roberto De Franceschi je stopil v svet stare glasbe kmalu po zaključku študija sodobne flavte. Pri S. Balestracciju in M.Gattiju se je učil baročne flavte, nato pa nadaljeval s študijem baročne oboe pri P. Faldiju v Vicenzi, M. Wolfu na Dunaju in P. Grazziju v Veroni. Prejel je nagrade na številnih tekmovanjih stare glasbe in je pogosto gost orkestrov in ansamblov na koncertih in snemanjih po Evropi.

Anne Kaun je zmagovalka mednarodnega tekmovanja v baročni violini Premio Bonporti  2013 v Roveretu. Baročno violino je študirala pri učiteljicah S. Scholz in M. Karkow v Leipzigu in pri R. Terakadu v Haagu. Nastopa z baročnimi ansambli po Evropi in in se je udeležila mojstrskih delavnic oziroma projektov z umetniki, kot so M. Kraemer, the Kuijkens, R. Goodman, A. Bernardini, O. Edouard in E. Gatti. Poleg tega ima Anne tudi diplomo iz medicine in skuša povezovati svoje delo na področju medicine z udejstvovanjem profesionalne glasbenice.

Magdalena Schenk-Bader se je prvič navdušila nad baročno glasbo med pedagoškim študijem glasbe in germanistike. Svoj študij baročne violine je nadaljevala v Leipzigu pri Susanne Scholz, nadgradila pa pri Pauline Nobes, Stanleyu Ritchieju, Larsu Ulriku Mortensenu in drugih. Bila je članica orkestra I Giovani dell'Academia Montis Regalis in združenja EUBO. Kot violinistka in violistka se je udeležila festivalov, kot sta Greenwich Early Music Festival in Pavia Barocca.

Friederike Lehnert  se je po zaključeni strokovni glasbeni izobrazbi v Dresdnu, kjer je študirala sodobno violino in igrala v Dresdenski filharmoniji, preselila v Santiago de Compostela, kjer je dobila prvo službo v Kraljevi filharmoniji. Vse bolj očarana nad senzualnim zvokom baročne violine je začela študirati prakse historičnega igranja, pri čemer so nanjo še posebej vplivali Anna Schumann, Stanley Ritchie in Susanne Scholz. Zdaj dela kot samostojna baročna violinistka.

Philippa Weihraucha je že od nekdaj močno zaznamovala njegova predanost komorni glasbi. Ko je končal študij sodobnega čela, sta ga globoko zanimanje za baročno glasbo in historično igranje vodila do magisterija iz baročnega čela pri Balászu Mátéju na Univerzi za glasbo in gledališče v Leipzigu. S koncerti je redno gostoval povsod po Evropi, leta 2014 pa je ustanovil "MusikNeuErleben", serijo koncertov  komorne glasbe v Halleju.

Isolde Winter se je že zelo zgodaj navdušila nad staro glasbo. Baročni čelo je študirala pri Christopheu Coinu in Petru Skalkaju na Schola Cantorum Basiliensis v Baslu ter pri Jaapu ter Lindenu na Kraljevem konservatoriju v Haagu. Svoj doktorski študij je zaključila leta 2009 pri Petru Hörru na Univerzi za glasbo in gledališče v Leipzigu. Leta 2008 so jo povabili v orkester I Giovani dell'Academia Montis Regalis. Isolde Winter živi in poučuje v Mannheimu ter poleg tega redno nastopa z različnimi komornimi ansambli in baročnimi orkestri.

Julia Chmielewska, rojena na Poljskem, je študirala čembalo pri Marti Czarny-Kaczmarski in Aleksandri Rupociński v Vroclavu (Poljska) ter na Visoki šoli za glasbo in gledališče pri Nicholasu Parleju, kjer je leta 2013 tudi magistrirala. Leta 2009 je prejela drugo nagrado na prvem državnem tekmovanju v čembalu za študente v Poznanu, poleg tega pa tudi posebno nagrado za najboljšo interpretacijo dela J. S. Bacha.

 

DOGODKI

 

PARTNERJI